Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Caroline Olsson - 23 juli 2015 21:00

This is no vacation!!!   
Andra semesterdagen har varit heeeelt katastrof, alltså!


Martina, Anders och Frida ville till Ullared och jag tänkte att det var 3 år sedan jag var där, så varför inte?

OK.

05,30 skulle vi köra   
Jag är fruktansvärt morgontrött, så jag tog med en kudde och tänkte vila i bilen.

Men icke... Frida tyckte det var hemskt roligt att tjoa och skrika så att det blev omöjligt...

Så fort jag var på vippen att slockna vände hon sig om och vrålade "WHOOOOOOOOOP!!!!"

De andra fnissade, och till sist kröp mitt usla morgonhumör fram.

Jag fräste, halvsomnade och sen var vi framme! Ingen vila....


Efter ett toabesök tog vi oss in.

Ingen kö, det var iaf positivt.

Ner på djuravdelningen, upp en runda, alla delade på sig, tillbaka en sväng, tillbaka på andra hållet en sväng, runt bland kläderna en timme utan att hitta något, och när jag gått förbi samma jacka ca 15ggr tröttnade jag.

Jag gick i cirklar...


Fick tag i Anders & Martina och gick en sväng med dem.

Mat.

Konstaterade att alla hade hittat en massa saker och att jag behövde guidning för att hitta något.

Ja, det märktes att jag inte var den mest luttrade besökaren där.

När jag kom tillbaka till sminket var där så knökat med folk så det gick knappt att gå där!!

Tvärnit. Ser mig omkring och inser att jag ska vara lycklig om jag ens kommer ut härifrån  


Det ska jag bara säga.
Att 3 år räcker inte!
Jag åker inte till Ullared på minst 5 år nu!

I fortsättningen skickar jag bud med de som ska dit istället. Mycket bättre! Då får jag sovmorgon & slipper yra omkring i cirklar   


Jodå så att...

Såhär mycket handlade jag...   


 


#Ullared #Semestermardröm

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Skapa flashcards