Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!
Det var det värsta!


Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu!

Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat.

Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig varje dag.

Fine, han har väl mycket att göra i perioder, har jag tänkt. Han har alltid haft the benefit of a doubt, till skillnad från alla andra karlar, men nu är det minsjäl slut på det!


Nu har han varit tyst någon vecka, men så hörde han av sig häromdan, och sedan någon dag senare och till sist igår.

Plötsligt frågar han om jag varit på någon dejt på sistone?!!

Sen kom han dessutom med förslaget att jag skulle ta och testa Tinder?!

När jag upplyste om att det var minsann ICKE intresserad av, mest för att ingen har gjort någon bakgrundskontroll av människorna där, det kan ju vara vad för idioter som helst, så svarade han att det fick man göra själv och upplyste om att HAN minsann varit på dejt med någon därifrån så sent som i Lördags!!!!!!!!!!


Asså, jävla mupp!
Så säger man för fan inte, om det inte är för att berätta för den man säger det till att man inte är intresserad av den människan! Det är åtminstone min taktik för att bli av med någon. SJUKT effektivt att börja tjattra om någon man är intresserad av! Tips till alla!


Jävla mupp. Kunde han inte bara säga rakt ut att han inte är intresserad i så fall??
Ska det va så JÄVLA svårt?!

Karlslok!


Så det är alltså därför han varit tyst någon vecka emellanåt! Det är ju såklart när han har haft någon "på G"!! Säkert!

Usch!


Såklart har jag analyserat detta med hjälp av tjejerna också, och de kom fram till samma sak.
Förutom någon som tyckte att det kunde vara som han skulle se om jag blev sotis!
Det var det dummaste jag hört i så fall.

Jag har ingen anledning att bli sotis, för vi har aldtrig lovat varandra något.

Vi är vänner som håller på att se om det kan bli något mer... Har jag tänkt... Men tydligen inte han!

Sotis blir jag inte, men ska det vara något slags tävling mellan flera tjejer kan han räkna bort mig på en gång.
Jag ger mig inte in i en tävling eller utmaning utan att vara hyfsat säker på att vinna, och just här har jag ingen aning om hur det ser ut, så jag blåser reträtt och hissar vitflagg istället. Tar ett ödmjukt steg tillbaka.

I fight for no man! Och det beror inte på ett ointresse, det beror helt enkelt på att jag vill vara bytet, inte jägaren.
Kan jag inte vara det så är vi inte kompatibla. 


Ja, jag är medveten om att det inte behöver tolkas som en diss, men nu gör jag det eftersom det är så jag funkar.

Och faktiskt. Tror han att han ska ha nåt slags egen upplaga av "Bachelor" där en massa brudar ska jaga honom kan han iallafall FETGLÖMMA att jag ska vara en av dem!
Nej tack!
Jag vet vad jag är värd, och jag vet vad jag går för.

Inte fan är jag intresserad av att vara en i högen iallafall!


Eller..... Ahh....
Tänker man steget längre kan det ju vara ett smidigt sätt att berätta att man finns på marknaden så att säga, och faktiskt blir jag sjukt sur om någon ljuger för mig.

Så visst, ärligheten uppskattas.

Det är nog det att jag tar det som värsta dissen som upprör lite.

Och visst är det sjukt synd eftersom analysen slutade i att det kunde blivit riktigt bra...


Skit samma. Nedläggning på den.

Iochmed detta har han alltså officiellt "entered the friend zone".

Han är numera endast att beakta som en vän, inget annat. Det kan han ha sina "dejter" till!

Ja, jag vet att jag är gammaldags och håller hårt på mina principer, men har det funkat i flera hundra år så håller det nog i hundra till.

Anders sa för ett tag sen att jag inte kunde leva kvar på 1800-talet, men jo! Det kan jag!

Jag tycker att killen ska ta initiativ. Och jag tycker inte att jag som tjej ska behöva jaga en karl.


Jag är gammaldags och principfast - deal with it!


Jaha.

Så sökte jag jobb också.

Var på intervju i förra veckan.

Skulle få besked om 2v.


Åh, vad jag vill ha det, så ÅH, vad jag har analyserat det!!!

Jag är fullständigt övertygad om att jag skulle trivas, fungera och utvecklas med det jobbet.
Är det bra eller dåligt att det tar sån tid?

Bra kanske, för då borde jag fortfarande vara med i urvalet väl? Annars hade jag väl fått ett mail som sa "Sorry, vi har gått vidare med annan sökande"??

Eller tänk om de har GLÖMT mig??? Tänk om jag gav ett så intetsägande intryck att de helt sonika missat mig??
Nä... Mycket har jag hört i mina dar, men att någon glömmer mig brukar inte förekomma... Faktiskt...

AAAAAAAHHHH!!!

Jag tyar minsjäl inte analysera mer, så det blir nedläggning på den också!

Jag utgår helt enkelt från att det inte blir något, så får det hellre bli en positiv överraskning om det skulle bli det.

Som jag brukar göra.


Det är så jag fungerar.

Aldrig ta ut något i förskott.

Inte hoppas = inte bli besviken.

Ett självförsvar. Såklart. Jag är inte dummare än att jag ser det.


Aja.





Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards