Alla inlägg den 27 november 2008

Av Caroline Olsson - 27 november 2008 13:14

Jaha... I Tisdags dog moffar... Det var nog bäst för honom iaf, tror jag. Han var så dålig nu på slutet, okontaktbar i 3v mer eller mindre. Men han hade iaf itne ont. Så i tisdags somnade han lugnt & stilla.    Jag reagerade inte alls då, men det var kanske för att jag skulle jobba & ta in hästarna, så jag lyckades stänga av det... Igår släppte det lite. Mamma ringde och berättade att de varit hos begravningsentreprenören & att det blir begravning den 10e... Då gick jag in Emil (vovven) som låg på sängen & kramade om honom. Jag är så glad att jag har honom som stöttar mig i allt!
När farfar dog för 11 år sen hade vi valpar, de var inte alls intresserade av att trösta & stötta, hehe... Inga djur har faktiskt varit det... Men Emil är annorlunda...
När han hörde att jag snyftade och kände att tårarna droppade ner i pälsen lyfte han huvudet & tittade på mig. Sen torkade han mina tårar & la "armen" runt min hals. Han är så go...
Kanske för att jag tog honom till mig när han skulle avlivas eftersom han var aggressiv & brydde mig om honom...? Jaja... Nu är det som det är iaf...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards