Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Caroline Olsson - 11 mars 2010 22:40

Det har sina fördelar att skapa och underhålla nätverk för de annars ensammsittande tanterna på landsbygden!   

Det får man verkligen säga!

Idag bjöds det på smörgåstårta och supergod kaka med nötter och kolakräm!!   


Sist blev det inbakad fläskfilé...   


Jag var dock ganska trött efter 2 tuffa veckor, och fick inte sådär väldigt mycket gjort...

Strunt i det! Vi hade trevligt som vanligt.


I morse var det dags att ta tag i alla elektroniska fakturor som inte fungerat att få in i systemet innan... Det tog en stund! Men nu är de borta och förhoppningsvis ska det fungera i fortsättningen, så det håller vi tummarna för!


Tyvärr missade jag debatten mellan Annelie och Göran ikväll, men jag fick en liten pratstund med pappa, så jag fick höra hur det gick!

Dufveborn var visst ganska bra - för en gångs skull. Det är ju inte det intryck jag tidigare haft av honom... Men jag tror faktiskt att han är bra på att leda debatter. Det fick man ju höra om den förra också, mellan (MP) och (SD), att han styrt upp den bra (för visst var det väl han? Jo, det måste det varit...)

 

Aja, får väl läsa referatet i bladet imorrn!

Ska bli spännande att se hur de lyckas vinkla det...


Nej, minsann.

Nu är det dags att sooooova!!


Det vankas hästhelg, så då får man inte sova så mkt som egentligen behövs med de galna veckor man har...

Jaja, jag har själv valt det!

Natti natti!







Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards