Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Caroline Olsson - 17 augusti 2009 13:15

Jahapp... Så har det varit helg igen!

Fredagen blev lugn... Film med Rebben & Stolpen. Och givetvis lite kräng oxå! Det blev The fast and the furious  (4an) var hyfsad, det lilla vi hade tid att kolla, annars blev det rätt mkt sladder under den... Tur att vi hade stolpen där som kunde förklara när vi missat vem nån var eller hur nåt hängde ihop *hihi*
Fredagen den 13e skulle tvunget ses *suck* hehe! Jag satte mej emot redan från början, och mkt riktigt! När det närmade sig slutet hackade den som tusan, så vi har ingen aning om hur det hela slutade.....!
Säkert att alla blev slaktade, vad annars? Oy....

Lördagen var det lite livligare.............
Kräftskiva i byn!

Visst e vi söta i hattar & hakklappar?



Mycket söta i hattar & hakklappar, eller hur?    =0)
Kräftor e ju så jäkla gott!!
Dock fick mamma köra mig till Önnestad i söndags... Vi skulle spela på Sverige-Amerika dagen (hemvändardagen) men vem brydde sig om det i lördags? Åh, nej! Inte jag iaf!
Vadå? Jag e ju alltid så hiiiimla duktig! Fast det var inte så farligt, ehh...
Eller???  
Aja, mamma körde iaf och det gick ju hyfsat  =0) Tror inte nån märkte att jag klöktes lite mellan tonerna *hihi*
Fy fanken...  
Jaja, nu e det oxå avklarat  =0)


Lite dystert nu när sommaren e slut och alla ska åka iväg   =0(
Rebben åker redan på fredag!! Det e fanimej inte länge dit!!!! Uuuuhh!! 

Jaja, det går väl det oxå   ;0)


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards