Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Caroline Olsson - 21 januari 2015 17:30

Jahh!
Nu var det gjort.

Blodtrycket var skyhögt, men det var pulsen också.

Inte så konstigt.


Igår när jag fick reda på att jag var tvungen att åka dit slog en hemsk tanke mig!
Jag måste ventilera hemska tankar, och den som är närmast råkar ut för ventilationen.

Denna gång var det Peter.

- DU! De kan väl inte göra ett cellprov utan att ha varnat för det innan?!

- Hehe, jag vet inte...

- Nämen det kan de väl inte?? Det är ju inte schysst...

- Hehe, du får ta fintrosorna på dig!
- Haha, ja... Det är nog bäst...


När jag satt i väntrummet skickade jag till Martina och Vickan min hemska tanke.

"Hoppas de inte gör cellprov, för jag glömde ta på fintrosorna!"

Martina svarade att de skulle man ju inte ha på sig ändå, i så fall.

Det har hon ju rätt i förstås, men det är ungefär som när man ska gå till tandläkaren. Då borstar man extra noga och flossar och sköljer, och äter inte vitlök på 2 dagar.

Ska man på cellprov så ska det friseras och grejas, fintrosorna ska på. Inte mer med det.
Det är ju deras arbetsplats. Hade du velat komma till en arbetsplats som ser ut som fan?? Hade inte jag!


Tanken på eventuellt cellprov, som jag inte haft möjlighet att förbereda föranledde pulsen och trycket, skulle jag tro...


Jag har iaf fått mitt recept och hämtat ut pillerna.

Ingen röd vän på besök än, så jag ska minsann sätta i mig piller från i måndags fram tills nu iaf, så kanske jag lyckas "mota Olle i grind"!

Håll tummarna!



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards