Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

2010-04-05 Nu kör vi!!

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 17:45

Ja, nu är jag helt införstådd med att han inte vill något seriöst med mig.

Han har den där skatan och kommer flytta ihop med henne, men kan inte motstå att leka lite med mig vid sidan om...
Jaja, skit samma.
Det är inte jag som lovat henne något, det är han. Det får stå för honom. Han får själv leva med det på sitt samvete. Nu skiter jag i vilket.

Jag tänker ligga med honom tills de flyttar ihop, men sen får det va!!
När de blivit en komplett familj får han bruka allvar och satsa lite på det...

Men fram tills dess kör vi så det ryker!!
Inte mig emot egentligen...
Jag hoppas ju att O kommer hem över sommaren, och där kan ju bli lite mys :D
Det är ju egentligen bara bra att hålla alla dörrar öppna :P

Jag var hos A idag igen...
Vi gick en lååååååång runda, och sen kom vi hem och satte på ;D
Lika nice som vanligt!!

Det kändes bara lite B när hon ringde (efter att vi var klara).
Jag stod i bara täcket och rökte på hans balkong, och hörde såklart allt de sa...

Så när de skulle lägga på sa han bara "jaja" sen "jaja" också igen "jaja". Så till sist kom det "jaja, älskar dej också"

Jag bara fnyste, och då frågar dumskallen vad jag menar med det?!!
"ja, det känns ju verkligen som om du menar det där"
"vadå?"
"ja, om du älskar henne, vad gör då jag här? Borde inte du va hos henne istället då?"

Nja...
Aja...
Skit i det.
Det får stå för honom som sagt...

Men jag vet inte riktigt vad det är med honom nuförtiden...
Han har börjat hålla om mig och gosa och ha sig... Snackar om att tända ljus och mysa till det hit och dit... Varför? Undrar jag... Vi ska ju bara knulla???
Sånt trams kan man hålla på med om man älskar någon... Då kan man mysligga...

Men vi knullar ju bara. Det är vi ju överens om!!
Så har jag åtminstone tolkat det hela...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards