Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

2010-04-11 Jaså???

Av Caroline Olsson - 20 oktober 2014 19:00

Igår var det lite fest hos grannen...
Så messade jag lite fram och tillbaka med A, såklart...
Nu har jag ju fått reda på att det inte alls är så att han hälsar på barnen när han känner för det...
Nej, nej. De är visst ihop, eller det är åtminstone hennes definition av saken, och han är där på helgerna. Knullar säkert också... Med den fula fan... Örk...
Sak samma.
Han var där iaf, och när jag gick hem och bytte om smet han ut och ringde...
Fan va B!! Där sitter hon och tror att allt är frid och fröjd också smyger han iväg för att ringa till sin leksak.... :O
Aja...
Vi pratade en god stund iaf och plötsligt frågade han vad jag kände för honom...???
HUR SÅ?!! tänkte jag... Vad skulle det spela för roll???
Jag vägrade iaf säga nåt, och när vi hade lagt på kom ett mess
"Jag vet inte hur du känner men jag tror jag börjar tycka om dig mer och mer för varje dag :) puss"
Jaha?? Jaså??
Va fan gör han då där??? Kan man ju undra...........

Jag svarade helt enkelt att jag skulle utan bekymmer kunna bli galet förälskad i honom, men att jag har lärt mig att stänga av mina känslor, och eftersom vi båda (numera) vet att de kommer flytta ihop gör jag just det. Jag tänker då inte stå med krossat hjärta om ett par veckor!!

För så är det...
Jag skulle kunna bli oerhört förälskad i honom. Vi har så roligt alltid, han gillar att mysa och han är den enda som kan få mig kåt!! Andra kan göra vad som helst, inget funkar, men bara han rör vid mig är jag redo att sätta på!!!

Men nej...
Jag tänker inte stå där förkrossad när han överger mig för den fula subban!!
Icke!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards