Direktlänk till inlägg 21 oktober 2014

2010-05-16 Nehe....?

Av Caroline Olsson - 21 oktober 2014 14:00

Igår var det fest hemma hos dem... A och fjällan.....
Jo, tack, det var trevligt...
Han satt och höll om mig hela kvällen i soffan :O Ja, det blev lite singstar och han var inte sen att bilda lag med mig så han fick sitta nära.

När jag gick ut och hämtade snask, gick han ut och hämtade snask.
När jag hämtade en öl, hämtade han en öl.
När jag gick och kelade med hunden, gick han och kelade med hunden.

Jag förstår att hon reagerade...

När vi drog igång en film efter att alla andra gått och lagt sig gick hon och la sig...
Men han satt kvar...
Med mig...

Vid 04,30 tog vi ut hundarna och sen gick jag in i rummet där jag skulle sova.
Han skulle med och stänga av TV-spelet vi hade haft igång innan, men när jag viskade ut i hallen att det redan var av kom han ändå...
Så började han kyssa och smeka..............
Alltså!!!!!
Fjällan kanske inte sov!! Vad visste vi om det?!!
Och det hörs ganska tydligt när man gör så...........
Så jag knuffade undan honom, tyvärr....
Fan vad svårt det är........
Men så blev det.
Inget hände, och han gick efter en lång stund och la sig...

 

Dagen efter körde jag hem eftersom jag hade lite att fixa med....
Men vi hade bestämt att vi skulle gå en powerwalk på kvällen, så jag skulle tillbaka.
Jag messade vid 18 att det nog skulle ta en timme, så de behövde inte vänta på mig med att äta.
Men då svarade han att barnen åt nu, men de väntade på mig...
Snällt... Undrar vad hon sa om det?

Aja, inte mitt problem...
Jag körde dit iaf, vi gick vår runda och hon kunde inte följa med eftersom barnen skulle nattas...
Hon föreslog att man kunde sätta på den där barnsadeln på cykeln, så kunde de följa med iaf... Och utan att medvetet mena det höll jag tummarna för att det inte skulle gå...
Och han sa tack och lov att det var för omständigt :)
Sen gick vi....................
Inte en enda gång han försökte nåt på hela rundan.....
Och jag måste erkänna att jag var lite besviken..................

När vi kom tillbaka skulle det visas kort och han satte sig sidan om mig i soffan... Lite bakom....
När handen kom på min rygg innanför tröjan gick en ilning längs hela ryggen...
Jag älskar när han tar på mig...........
Jag älskar att känna hans kropp emot min.........
Fan, jag älskar allt..........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards