Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Hur fan så dum får man vara?!!!

Av Caroline Olsson - 10 januari 2010 16:00

Vad är det för jävla idioter som har Skånes djurpark?!

Jävla idioter!

Ja, förlåt, men det finns inga bättre ord än så...

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20100110/SKANE/100119993/1338/&/Hela-vargflocken-fick-skjutas


Alltså. Om alfahonan försvinner kan man inte bara luta sig tillbaka och ta den lätta vägen genom att kallblodigt skjuta av de andra!!!   


För helvete så se till att fixa hägnet så de inte kommer ut istället då! Dubbelt staket, el i staketet, om de gräver sig ut, så får man ju gräva upp och sätta stängsel under också!

Det finns alltid lösningar!


Hur funkar det i det vilda?

Om alfahonan dör... självdör de andra då?

Är det inte snarare så att vargflocken omgrupperar? Att en ny alfahona framträder?

Jag har väldigt svårt att tänka mig att en vildflocks övriga vargar skulle trilla av pinnen "bara" för att ledaren försvinner... Låter inte riktigt naturligt...

Näe... fy farao!

Illa skött!

Bojkotta Skånes djurpark!

 
 
Ingen bild

Wolfe1

10 januari 2010 19:39

kan inte annat än hålla med ... fixa bättre stängsel .. såg på bilderna att de inte ens var ankrade i betongen .. hur jävla dumma är folk egentligen? .. vargar gräver efter byte om de måste .. klart som FAN att de kan få upp ett hål på det viset .. typist SVENSKT tänkande .. det vill säga inget alls ... skjut dom o sen går vi vidare ..... hur skulle det vara om vi sköt alla er som lät vargarna rymma som ett exempel på mänsklig dumhet? ... jävla idioter

 
Ingen bild

Varghonan

11 januari 2010 09:45

Om detta inte är första gången de biter hål i stängslet så är det något som är fel! Djurparket borde ha gjort inhägnaden säkrare för länge sedan, samt aktiverat djuren som verkar fruktansvärt uttråkade.

Att skjuta djuren var lite väl drastiskt. Varför använde man sig inte av bedövningspil? Skyll inte på panik, för det är något som anställda på en djurpark inte skall få. Gör som bla England, där gör man "falska rymningar". Endast chefen och EN anställd vet att det är en övning och så får övrig personal hitta djuret i fråga. Övning ger färdighet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards