Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Caroline Olsson - 8 februari 2010 21:15

Här kommer de utlovade bilderna!

De är helt fräckt stulna från Andy, Anna och bladet   


Kaltenbrunner färgar skägget!!


Göran Montan känner på golvet!

Jäklar vad grym han var!!

  

Ombytta och klara, i väntan på att få gå upp...


     

Micke och Eva, ett annat buggpar...


Göran, Micke och Håkan...


Robban, jag och Kaltenbrunner...


Presentationen... Det var en liten trappa inblandad,
så smidigast var att Andy fick vara gentleman!


Kaltenbrunner i en Salsa!

Looking good!!


   

Robban och Erla i greenroom!


Dan, Kaltenbrunner, Anna och Barbro i greenroom


Andy i greenroom


           

VI VAAAAAANN!!!!

Alla grattar!


      

Andy och Hasse (arrangören)

       

     

Skumpa? Ja tack!!


Tjohoooooo!!!


Jag, Andy och Andy på Taste, efterfest!


Jag och Sven efter efterfesten...


Av Caroline Olsson - 8 februari 2010 20:49

Ja... Nu är det över...

Kikade lite försiktigt i kalendern och tänkte att jag måste ha en herrans massa kvällar lediga nu när jag inte ska dansträna längre...

Men icke!

Den är fullproppad med annat!! Precis som vanligt... Skillnaden är att jag inte behöver komma sent till vissa saker och smita tidigare från andra...

Ja, det känns lite tomt... Eller lite... Det känns jävligt tomt!!   

Redan... Och det är bara 2 dagar sen senast...

Kollar på vår dans som pappa filmade om och om, och vill bara göra om allt...

Från första träningen till vinsten... Fasen vilken skoj tid det varit.

Även om vi har haft våra motgångar!!
Men det har ju löst sig...

Får nog ta mig en kurs eller två när foten repat sig...


Det är ju inte bara dansen heller... Utan allt runtom också...

Andy och Sven (vår DJ och fotograf) är ju faktiskt de jag träffat mest av mina vänner under ca 2 månaders tid...

Tja...

Allt har sin tid... Och vad säger att vi inte kan träffas emellanåt ändå? Men det blir ändå inte samma sak...

Aja...


Imorrn ska jag svänga inom stan och lämna löshåret och rosetten på Skägg & Lockar, och kjolen till Sandelins... Toppen köper jag ut!


Undrar vad nästa utmaning blir här i livet...

Säkert nåt spännande...


Vi får väl se...

Hoppas något skoj dyker upp snart, men detta blir svårt att toppa!




Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards