Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Caroline Olsson - 11 februari 2010 17:12

Nja, riktigt så dramatiskt var det kanske inte..

Jag minns ingen uppenbrelse.

Men idag kan jag faktiskt gå några stapplande steg som vanligt! Alltså utan att gå med foten rätt ut åt sidan och bara gå på hälen...

Det kanske inte går så fort, men det går framåt!!


Om jag går sakta och korta steg har jag inte så mördande ont idag och jag tror inte ens jag haltar om jag tar det väldigt försiktigt... Inte ens ankeln knäpper!

Jisses så skönt!!!

Men det är ju klart... Nu är det ca 4 veckor sen, så det borde väl börja bli bättre...


Frågan är ju hur länge det varar.

Denna helgen är min stallhelg, så jag ska släpa in alla hästarna på fredag och lördag, och slänga ut dem på söndag... Fast det lär väl inte bli värre...?

Jaja.


Tror minsann att kvällen blir ledig också!
Ännu skönare!!
Jag ska inte göra ett skit i så fall...

Tänkte klocka in på soffan om sisådär en 40 minuter och sova ett par timmar...

Jag är ju fan inte van att gå upp såhär tidigt alla dagar!
På Volvo hade jag ju sovmorgon varannan vecka, hehe...


Det går ganska bra faktiskt.

Bara man ställer in sig på det.

Jag trivs kanon på LB hus också!!   

Alla tar så väl hand om mig!

När jag började där blev jag allt lite skakis... Personalstyrkan ser ju ut ungefär som det företaget där jag mådde så dåligt för ett par år sen...

Mestadels fruntimmer, vilket brukar resultera i en massa skitsnack bakom ryggen på varandra... Sånt klarar INTE jag av!!

Men så är det inte alls här!

Alla samarbetar och hjälps åt. Man tar hand om varandra och det känns skitbra!!

*Puh*, hehe!


Jaha...

Inte dansat sen i lördags... Känns lite skumt...

Börjar bli lite fet också.

Inte undra på.

Ingen dans, hemma sent och hinner inte gå mina långpromenader lika långa med Emil, och dessutom sitter jag och knaprar på riskakor dagarna i ända!!

Jag tänkte ju att jag skulle ta en förpackning till jobbet och ha en eller möjligen två till eftermiddagsfikan om dagarna...

Men nej...

Jag klämde ner hela skiten idag!!!!


Nu vet jag det!
Jag har ingen karaktär!!

Fast det var ju förvisso ingen nyhet...

Men man kan ju ändras, tänkte jag...

Inte jag...


Jaja


Nu slänger jag mig på soffan och ska bara softa där hela kvällen.

Ostörd helst...

Ring inte mig, jag ringer dig!


...... NOT!   



Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards