Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Caroline Olsson - 17 februari 2010 20:45

Jag har kännt mig lite som en tjockis på sistone... Vilket jag inte varit riktigt nöjd med   


Så jag började med yoghurt med pumpafrön och solrosfrön till lunch på jobbet.

Till frukost har det dock blivit ljust bröd med antingen skinka och majonäs eller fet ost... Kanske inte optimalt direkt...

Nu har jag dock varit så storsint som bara jag kan vara (när jag vill alltså, vilket inträffar sisådär en gång vart 5e år) och tagit åt mig av kollegornas råd om knäckebröd med keso till frulle!!

Jag körde helt sonika och köpte en paket keso (som jag visserligen kom ihåg som superäckligt, men i alla fall... Desto mer storsint) och en paket av de mest rågiga knäckisar Kvantum hade att erbjuda!

Nyfiken som vanligt var jag ju tvungen att smaka på eländet när jag kom hem...


Faktiskt var det helt ok!! Det hade jag aldrig trott!!
Så nu sitter jag här sjukt nöjd med min ridtur, yoggi, fröer, rågknäcke och keso!

Jag är såklart mycket stolt över min storsinthet och totalt förbluffad över att det faktiskt är ätbart! (Med mina mått mätt till råga på allt)

Jag köpte till och med ÄPPLEN!!!

Fy fasen, så nyttigt!!

Ja, vi får väl se om de svimmar imorrn när jag kommer dragandes med detta...

Också får vi ju se hur länge det varar   


Ahh, det ska nog gå bra...

I en stund av ärlighet ska jag villigt erkänna att keson mest var för lathetens skull och inget annat...   

Jag somnar ju alltid på soffan, och sen är det ju så förbaskat jobbigt att gå upp mitt i natten och bre mackorna... Då kan man hellre ha en burk med keso och ett paket knäckisar som står på jobbet, hehe!


Jaja...

Det blir nog bra, detta...


Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards