Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Ambivalent...

Av Caroline Olsson - 21 december 2009 14:11

Ja, det är jag verkligen nu...

Blev uppsagd idag. Jag visste ju att det skulle hända, men ändå... Det blev så verkligt helt plötsligt...


Jahh... Samtidigt som jag är förtvivlad och livrädd inför framtiden finns ändå en del hopp. Dels fick jag med hjälp av Gunilla på facket till att jag får göra om det förbålta ekonomitestet i slutet av Januari, och har alltså en dryg månad på mig att repetera och lära en del nytt!

Om jag klarar det tar de tillbaka min uppsägning.


Dessutom har jag pratat med Effekt personal idag.
Pappa lunchade med Lena där i fredags och jag fick numret till henne.
Så idag ringde jag och fick numret till Jenny-Ann.
Henne ska jag ringa imorgon strax efter kl.11 Så skulle vi försöka få till en intervju... Det bästa hade ju varit att komma från företaget jag är på nu eftersom det finns så mkt gammal skit med hur de har behandlat mig genom åren... Så kunde jag få till det här på Effekt hade det ju varit toppen!!
Fast allra helst vill jag ju förstås ha jobb utan bemanningsföretag... Men å andra sidan kanske de har en rekryteringsavdelning, så det kan lösas efter ett tag när de sett vad jag går för!


Jaja, jag har ju sökt 8 jobb den senaste veckan, så nåt borde väl nappa? Fast å andra sidan har ju inget gjort det än...


Jag pendlar just nu mellan hopplöshet och jävlaranamma!


jahh... Just nu tänker jag hitta på nåt ikväll, så jag får nåt positivt att tänka på istället... Får väl se vad det blir!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Olsson - 31 mars 2016 18:15

Det här är rena tramseriet!http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/opposition-vill-att-eriksson-s-avgar/   Jag hörde redan imorse på radion att treklövern och SD kräver ordförandes avgång och jag satte nästan i halsen!Helt ärligt; det är v...

Av Caroline Olsson - 31 december 2015 22:39

Så var det dags att summera det gångna året än en gång. Jag höll först på att glömma mitt årliga inlägg och var på väg att gå och lägga mig utan det, men kom på att det trots allt är en tradition, så lika bra att hålla den igång!   Året har bju...

Av Caroline Olsson - 1 november 2015 21:30

Ibland är jag lite extra modig!Ibland får man helt enkelt lägga rädslan åt sidan och prova på något skrämmande. Efteråt är det enormt stärkande.   Min fina Shiny har jag haft i 12 år, och sedan jag fick henne har jag inte ridit någon annan häst...

Av Caroline Olsson - 28 oktober 2015 16:15

För ett par veckor sen fick jag eld i baken!!Plåtslagaren skulle komma på måndagen, och på fredagen kom jag på att jag måste måla klart "lådan" under taket innan hängrännorna kommer på plats!   Som tur var skulle jag släppa ut hästarna på helgen,...

Av Caroline Olsson - 27 oktober 2015 22:30

Nä minsjäl!Det var det värsta!   Han den där som varit så få förunnad är det dags att lägga på hyllan nu! Att han är sjukt skum har jag redan konstaterat. Det kan gå ett par veckor utan att han hör av sig, och sen plötsligt hör han av sig var...

Presentation

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att ta hand om ett omplaceringsdjur? (Glöm inte att kontakta mig i så fall www.carolz.se eller carolz_84@hotmail.com)
 Helt klart
 Kanske
 Det beror på
 Antagligen
 Antagligen inte
 Absolut inte

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carol'z

Dela

Bookmark and Share

Min Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards